مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:462023-01-04سياسي

جان فدا| ناگفته هایی از شهید سلیمانی در گفت وگو با فرزند همرزم حاج قاسم


فاطمه مغفوری، فرزند شهید مهدی مغفوری فرمانده سپاه کرمان در گفتگو با رادیو مقاومت، ناگفته هایی در ارتباط با ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در 13 دی ماه سال گذشته دقایق تکرارنشدنی و بدیعی داشت؛ از جمله در لحظاتی از این دیدار که رهبر معظم انقلاب با ذکر خاطره ای از کتاب یکی از هم رزمان شهید، بغض در گلویشان نشست و در یاد سردار دل ها به نحو کم سابقه ای گریستند.

خاطره مربوط به حضور شهید سلیمانی در بیمارستان و محل جراحی نوه یکی از شهدای دفاع مقدس است.

شهید مهدی مغفوری فرمانده سپاه کرمان که در عملیات کربلای چهار شهید شد و اکنون با پیگیری های رادیو مقاومت، فاطمه مغفوری فرزند شهید و مادر همان دختربچه ای که در زمان جراحی، حاج قاسم خود را بالای سرش رساند، مهمان ویژه برنامه سرباز آسمانی شده و در گفت وگویی با رادیو مقاومت، ناگفته هایی از سردار دل ها بیان کرد.

در ادامه با متن تفصیلی این گفتگو همراه باشید.

*چند فرزند دارید؟ دو فرزند داریم به نام های زینب و حسین و با اسم خودمان که علی و فاطمه است، حاج قاسم خیلی اسامی خانواده هایمان را دوست داشت و به همه می گفت، این ها را می بینید؟ این ها علی و فاطمه و حسین و زینب هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| ناگفته هایی از شهید سلیمانی در گفت وگو با فرزند همرزم حاج قاسم

جان فدا| ناگفته هایی از شهید سلیمانی در گفت وگو با فرزند همرزم حاج قاسم